Jahutusvedelik Polar Premium Long-Life VCS-2 -37°C 5L
Pikaealine monoetüleenglükoolil põhinev x-OAT (orgaanilste hapete ja mineraalsete komplekslisanditega) jahutusvedelik sisepõlemismootori, hübriid- ja elektrilise jõuallikaga sõidu-ning töömasinate jahutussüsteemidesse, kus pole nõudeid elektrijuhtivuse osas.
• Väga heade korrosiooni ja kavitatsiooni vähendavate lisanditega.
• Jahutusvedelik ühildub suurepäraselt CAB (Controlled Atmosphere Brazing) kõvajoodise jootmismaterjalidega tänu inhibiitorpakendile, mis neutraliseerib räbustijääkide negatiivsed mõjud.
• Hoiab jahutatavad pinnad puhtad, tagades parema soojusvahetuse.
• Ei sisalda 2-EHA, amiine, nitrite, boraate ega silikaate.
• Täidab ASTM D3306 I (kontsentraat) ja tüüp III (valmislahus), ASTM D6210 tüüp I-FF (kontsentraat) ja tüüp III-FF (valmislahus), Volvo (VCS-2), JIS K2234-2018, Mercedes-Benz Trucks (326.3(valmislahus)/325.3(kontsentraat) ja DTFR 29D110(valmislahus)/DTFR 29C110(kontsentraat)), Deutz Quality Class CB-14, DAF (Paccar), Ford WSS-M97B44-D, Jaguar & Land Rover STJLR.03.5212, VW TL-774 D/F (G12+), MAN 324 tüüp SNF, GMC GMW 3420 rahvusvaheliste standardite nõudeid.
• Soovitatav: Alfa Romeo, Cadillac, Chrysler, Case New Holland, Chevrolet, Claas, DAF, Daimler Trucks & Buses, Dodge, Fiat, Ford, Hitachi, Isuzu, Jaguar, Jeep, John Deere Power Systems, Kobelco, Land Rover, Opel, Perkins, Renault Trucks, VAG up to 2008, Voith, Volvo Bus, Volvo Construction, Volvo Penta, Volvo Trucks, Yanmar.
• Pikk kasutusvälp. Väiksem mõju keskkonnale (säästlik).
• Saadaval kasutusvalmina -37 °C ja kontsentraadina.
• Kontsentraati tuleb segada puhta veega vahekorras 1:1, mis annab -37 °C külmumispunktiga valmislahuse.
• Kasutusvalmis jahutusvedelik sobib koheseks süsteemi valamiseks.
• Kasutada vastavalt sõiduki kasutusjuhendile (Omaniku käsiraamat).
• Värvus: kollane.