Lühemad pidurdusmaad lumel
Tänu Goodyeari tehnoloogiale 3D-BIS Technology; võidate lühematest pidurdusmaadest siis, kui see on kõige olulisem. See lukustussüsteem aitab saavutada lumel konkurendi rehvide keskmisest tulemusest ühe meetri võrra lühemaid pidurdusmaid.*
Eriline haarduvus talvistel teedel
Nautige kindlat haarduvust kõikides külma ilma tingimustes. Talvine turvisesegu säilitab hea haarduvuse temperatuuridel alla 7 °C. Segu kulub aeglaselt, tagades teie talverehvidega suurema läbisõidu.
Parem juhitavus
Goodyeari tehnoloogia 3D BIS Technology; parandab juhitavust ettearvamatus talveilmas - märgadest ja kuivadest teedest jää, lume ja lörtsini. Rehvi optimeeritud kuju surub rohkem kummi teega kokku, suurendades juhitavust libedates tingimustes. Tänu järgmise põlvkonna V-mustri kujundusele säilitab UltraGrip 8 juhitavusomadused isegi rehvi kulumisel.
Hea kaitse vesiliu vastu
UltraGrip 8 vähendab vesiliu tekkimise ohtu lörtsisel või märjal teel. Kahekordne V-soon - üks soon vee ärajuhtimiseks ja üks lume haaramiseks - tagab hea juhitavuse märgades ja lörtsistes tingimustes. Testides võrdluses konkurentide rehvidega näitas UltraGrip 8 kurvilistel teedel 16% paremat vastupidavust vesiliu tekkele.**
* UltraGrip 8 sai 3% lühemad pidurdusmaad, võrreldes kahe juhtiva konkurendi keskmise sooritusega. Pidurdusmaa lumel kiiruselt 50 km/h kiirusele 5 km/h, testinud TÜV SÜD Automotive detsembris 2010; rehvimõõt: 205/55R16 91H; testauto: VW Golf VI; asukoht: Ivalo (Soome); raport nr: 76244609
** Võrrelduna kahe juhtiva konkurendi keskmise sooritusvõimega. Testinud TÜV SÜD Automotive detsembris 2010; rehvimõõt: 205/55R16 91H; testauto: VW Golf VI; asukoht: Ivalo (Soome) ja Montpellier' jäärada, Mireval (Prantsusmaa); aruande nr: 76244609